miércoles, 6 de junio de 2012

Blgari buruzko zenbait bitxikeria.

   Dena amaitu dela eta, guzti honen balantzea borobiltze aldera, nire blogeko estatistikak zorrotz aztertzen jarri nintzen. Eta nahiko datu bitxiak azaldu direla aitortu behar dizuet. Eta datu bitxi horiek zuei azaltzea erabaki dut.
   Gaurkoan, sarrera zenbakiei buruz izango da. Zenbat, noiz, nondik... Hainbat datu azaleratuko diut, kuriositateak jotzen dion edonork irakurri ditzan.

   Hasteko, guztira zenbat bisita izan ditudan azalduko dizuet. Hau argitaratu aurretik, 18.744 bisita izan ditu nire blogak.
   Sarrera piko altuena, galdeketaren biaramunean izan nituen. 892. Baxuenak berriz, hasieran, eguneko bisita bat.

   Azaroaren 22 batean hasi nintzen idazten. Eta Urtarrilean gainditu nituen lehen 1000 bisitak. Urtarriletik gaur arte, 17.000 baino gehiago izan dira. Erritmoa hilabetetik hilabetera igotzen joan da. Eta Maiatzean bakarrik, 5.000 bisita gainditu ditu blogak.

   Sarrera emankorrena honakoa izan zen. 1.000 bisitatik gora, eta 111 iruzkin.

   35 sarrera idatzi ditut, baina soilik 25 kaleratu ditut. Agian kaleratuko ditut kanpoan geratu diren idatziak. Ez dakit, ikusiko dut.

   Konturatu naiz, nire blogeko bisiten zati handi bat, jendeak egin didan publizitateari zor diodala. Zeren, trafiko gehieienetarikoa sortu duten orrialdeak, Facebook eta Tuenti sare sozialak izan dira.
   Hala ere, ia denak Google bidez sartu dira blogera.
   Xextran, eta "Muu!"-ren bloga ere, oso emankorrak izan dira, bisitariei dagokienean.

   Google-en jendeak egiten dituen baldarkeriak ikusteko beta ere eman didate nire estatistikek.
   Esaterako, Estatu Batuetatik, 500 bisita baino gehiago izan ditu blog-ak. Agian norbaitek ordenagailua Estatu Batuetakoa bezala dauka jarrita. Edota Estatu Batuetako jendeak edozer gauza bilatu dezake Google-en, nire blogean erortzen amaitzeko.
   Indiatik ere 60 bisita izan ditudala jartzen dit. Errusiatik 50 bisitatik gora, eta Mexiko zein Erresuma Batutik ia 30 bisita bakoitzetik.
   Auskalo zer bilatzen duen hango jendeak Google-en. Kanpoan den norbaitek irakurri izan dezake bloga, baina despistatuak dezente gehiago direla esango nuke nik.

   Despistatuekin jarraituz, jendeak, Google-en nire bloga aurkitzeko, "amparitoerdikalean.blogstop"  ia 50 aldiz bilatu du. Blogstop, blogspot jarri beharrean. Ja ja ja.
   "Amparito roka" ere (con "k" de kilo), 36 aldiz bilatu du jendeak. Eta "Amparito roka erdikale" ere bilatzen jardun du jendeak.

   Gehien bilatu direnak ordea, "amparitoerdikalean" eta "amparito erdikalean" bilaketak izan dira.
   Blogaren helbide osoa ere bilatu izan du jendeak, hirugarren lekuan. Badakizue, "http://www....." eta guzti horrekin.

   Erabiltzaileen %68, Windows sistemetatik sartu da blogera. %12 berriz, Macintosh sistemak erabilita, eta %7 Android bidez. Ipad bidez, %2 sartu da, eta Blackberry bidez ere bai.

   Erabiltzaileen %25 Firefox bidez sartu da, gehiengo bat. Internet Explorer bidez ere beste %25 bat sartu da, baina Firefox-ekin baino 700 bisita gutxiago izan dira IE-rekin.
   Chrome nabigatzailearekin %24 bat sartu da. Eta Safari-rekin %14 bat.

   Ah, eta ia ahaztu zait! Guztira, 653 iruzkin izan ditu blogak (idatzi honen aurretik).
   Eta 4 spam. Edo behintzat, blogger-eko konputagailuak, Mr.Guest-en bi iruzkin, Fernando Arzallus-en bat, eta "Anonimo" baten beste bat, spam bezala interpretatu ditu. Ez dakit zergatik.

   Baina tira, ikusi dezazuen, zertarako balio izan duen galdeketaren zirku guzti honek.
   Zenbat mugimendu sortu duen sarean.





   Gaur, azkenaldian egin dudan bezala, pasodoble batekin agurtuko naiz. Baina ez, ez da Amparito Roca izango.
   Gaurkoan, "Pepita Greus" pasodoblea jarriko dizuet. Oker ez banago, duela urte batzuk herriko bandak jo zuena. Edo behintzat, horren oroitzapena daukat. Ez dakit, agian oker nabil.
   Baina errezeloa behintzat, badaukat.

   Dena dela, gaur "Pepita Greus"-en doinuekin agurtuko naiz.

 



Izan ondo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario